باران
نوشته شده توسط : کاوان

بودم به تو عمری و تو را سیر ندیدم
از وصل تو هرگز به مرادی نرسیدم
آیا قدر چیزهایی را كه داریم بایدهنگامی بدانیم كه یا آنها را از دست داده

باشیم یا برای به دست آوردن آن ها هزینه ای پرداخت كنیم؟

واز آب هر چیزی را زنده ساختیم. قرآن مجید سوره ی 21
(آیه ی 30)

بیا به من نگاه كن كه آسمان پر ستاره ام
به من كه گاه صاف وگاه
به زیر ابر پاره ام
بیا به من نگاه كن
كه آب صاف رود خانه ام
همیشه با شتاب می روم
پرازصدا پر از ترانه ام
بیا به من نگاه كن
به من كه می چكم از آسمان
به یاد غنچه وجوانه ها
به روی خاك می شوم روان
بیا تو هم پراز ستاره باش
پر از صدا پر از ترانه باش
ببار مثل من از آسمان
به یاد غنچه و جوانه باش

خوبهههههه

 

 





:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 106
|
تعداد امتیازدهندگان : 37
|
مجموع امتیاز : 37
تاریخ انتشار : 16 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: